Na blogu wystartował projekt Kosmetyczny alfabet, przeplatany on będzie lifestylowymi wpisami więc spokojnie, nie damy się popaść w kosmetyczną rutynę. W blogowej kolejce do wpisów czeka jeszcze kilka zapachów Yankee Candle, trochę książek a także przepisy kulinarne - także zostańcie na dłużej bo być może traficie na wpis, który akurat Was zainteresuje. A dziś Yankee Candle - Coconut Splash czyli zapach, który podbił moje serce w kategorii zapachów na upalne dni!





Tak orzeźwiający i czysty, z odrobiną naturalnej, tropikalnej słodyczy. 

Kokosowe nuty zapachowe od zawsze podbijały moje serce, najpierw Coconut Bay, który pachniał mleczkiem kokosowym a teraz Coconut Splash, który wypełnia pomieszczenie rześkimi kokosowymi nutami. Jestem miłośniczką kokosa pod każdą postacią! Kokosowe ciasta, mleko kokosowe, kokosowy zapach - chłonę wszystko! Dlatego też Coconut Spalsh kompletnie mnie nie rozczarował a wręcz przeciwnie - wzbudził we mnie nieodpartą chęć nabycia dużego słoja chociaż wiem, że niestety aktualnie kompletnie brak mi czasu na palenie świec. A Wy lubicie kokosowe zapachy???



20 komentarzy:

  1. Kokos lubię w słodyczach, woski czy świeczki kokosowe sa dla mnie za słodkie i duszące;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze mamie polecić ona lubi takie cuda

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zapach kokosa. Muszę takie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupię przyjaciółce na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przenikliwe ale i ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie drobiazgi ;) jestem ciekawa intensywności zapachu ;) Ale uwielbiam kokos.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie, zapach kokosa to jeden z moich ulubionych. Smak zresztą też ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealny dodatek do domowego wieczoru spa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach znam i polecam! takie małe cudeńko, a rozkosz gwarantowana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta świeczka to musi być ideał. Uwielbiam wszystko co kokosowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak wszyscy tu, tak i ja uwielbiam zapach i smak kokosa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zapach, fajny relaksik :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli blog Ci się spodobał - zaobserwuj i zostań ze mną na dłużej :)!