Od pewnego czasu szukałam inspiracji na cykl wpisów, który mógłby pojawić się na blogu. Patrząc na mnóstwo ciekawych marek, które aktualnie testuję do głowy przyszedł mi pomysł na kosmetyczny alfabet - 22 posty na temat kosmetyków ale również sprzętów pomagających w dbaniu o urodę pojawi się na blogu. Część z liter ma już dopasowane do siebie produkty - niektórych z nich nie mogę się doczekać a są na końcu alfabetu...! Nie przedłużając - projekt Kosmetyczny alfabet zaczynamy od Annabelle Minerals 





Marka Annabelle Minerals zrodziła się z marzeń i chęci do czerpania z natury tego, co najlepsze. Naszą pasją jest wydobywanie piękna z otaczającej nas rzeczywistości, dlatego też misją Annabelle Minerals stało się dążenie do tego, by każda kobieta uwierzyła, że nosi w sobie piękno. Piękno, które jest odbiciem jej duszy. Ufamy, że ma ono wiele odcieni i jest w każdej z nas – niezależnie od naszego wieku, koloru skóry czy rozmiaru ubrań, który nosimy.





Naturalny olejek do skóry twarzy o działaniu intensywnie nawilżającym, zmiękczającym oraz regulującym wydzielanie sebum. Dzięki wysokiej zawartości nienasyconych kwasów tłuszczowych zwalcza wolne rodniki, czym przyczynia się do spowolnienia procesu starzenia się skóry. Może być stosowany również jako olejowe serum na noc. Olejek nie pozostawia tłustego filmu. Jest niekomedogenny. Przywraca skórze naturalny blask i sprężystość. 



Przede wszystkim na samym początku warto zwrócić szczególną uwagę na misję firmy - naszą pasją jest wydobywanie piękna z otaczającej nas rzeczywistości. Na szczególną pochwałę zasługują piękne i proste opakowania produktów. Biało czarne etykiety i kartonowe pudełeczka sprawiają, że mój wzrok od razu powędrował w stronę tej marki podczas konferencji Meet Beauty. Na kolejny plus zasłużył fakt doradztwa w doborze olejku dzięki temu w moje ręce trafiła wersja najbardziej odpowiadająca moim potrzebom. 
Naturalny olejek wielofunkcyjny ma delikatnie cytrusowy zapach - co odpowiada moim preferencjom zapachowym w 100%, nie jest typowym ciężkim olejkiem jak niektóre produkty z tej kategorii. Stosowany na noc w połączeniu z kremem nawilżającym daje zaskakująco dobre efekty. 
Na plus zasługuje zapach, nawilżenie, szybkie wchłanianie i brak tłustego filmu tak jak obiecuje producent. Produkt zamknięty jest w 50ml buteleczce z pompką i uwierzcie - ta ilość olejku starczy nam na wieki! Więc śmiało możecie korzystać z niego wspólnie z mamą czy też siostrą bo aż żal żeby się zmarnował :)



23 komentarze:

  1. Nie znam tej marki,ale właśnie poszukuje nowych kosmetyków,więc może sobie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj odkryłam że mój zamarzł w lodówce,bo przed upałami go tam chowam, jeszcze nie próbowałam bo mam za dużo pootwieranych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam marki, teraz na rynku tyle sie tego pojawia, że nie nadążam. Jeżeli bede miala okazje wypróbuje olejek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego produktu, ale miałam róż do policzków z tej firmy i byłam z niego zadowolona. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś dla mnie, szczególnie po letnim nasłonecznieniu :) Aby skóra pięknie była nawilżona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mówiąc szczerze to na A przychodzi mi na myśl Avon:) Jestem konsultantką i wierną klientką od lat i lubię ich kosmetyki. A co do Annabelle minerals to od jakiegoś czasu poluje na ich produkty, gdyż czytałam wiele pozytywnych opinii na ich temat

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy to jest polska marka? Już parę razy trafiałam na dobre opinie o ich produktach, ale nie mieszkam w Polsce i ciekawa jestem czy to produkt polski i czy dostępny tylko w Polsce? IzabelaAB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Annabelle Minerals to polski producent naturalnych kosmetyków mineralnych oraz akcesoriów do makijażu :)

      Usuń
    2. Czyli pewnie nie mam szans na zakup poza granicami Polski. Może w takim razie sprawię sobie prezent na święta, gdy przelecimy do kraju. :)

      Usuń
  8. Ooo nie słyszAłam o tym ale zaciekawilo mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki! Tego właśnie szukałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Błądzę w kosmetycznej mgle zwykle. Próbuję to, co dostaję i czasem trafione, czasem nie. Raz jeden zasugerowałam się tym, co zobaczyłam u kuzynki w łazience i to był jedyny raz, kiedy trafiłam idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jeszcze nic od nich nie miałam, ale mają naprawdę ciekawe produkty w swojej ofercie :) bardzo ciekawą serię wpisów wymyśliłaś, czekam na kolejne marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tego produktu, ale chętnie go wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej marki ale chętnie poznam, na literę A - Alverde ;) Zdecydowanie moja ulubiona marka kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo interesująca propozycja

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę polecić ten produkt siostrze. Ostatnio szukała czegoś podobnego.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znałam tej marki, przyjrzę się :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Choć markę znam i słyszałam o niej wiele pochlebnych opinii to nie miałam okazji jeszcze sprawdzić na własnej skórze. Przy najbliższej nadarzającej się okazji na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy cykl, będę obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny pomysł na cykl! A Annabelle Minerals znam i bardzo lubię - szczególnie ich cienie do powiek :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli blog Ci się spodobał - zaobserwuj i zostań ze mną na dłużej :)!