Nad literą B w projekcie Kosmetyczny alfabet spędziłam nie mało czasu, miałam kilka typów firm, które chciałam pokazać wyróżnić jednak postawiłam na tą, której dość długo nie doceniałam ja sama a moja mama wielbiła ją od pierwszego użycia jednego z kremów. Moje podejście do Bandi Cosmetics zmieniło się z chwilą kiedy wylicytowałam na Zimowym spotkaniu blogerek zestaw kosmetyków właśnie z myślą o mamie. Po wnikliwej analizie zawartości zestawu postanowiłam część produktów zostawić dla siebie i w ten oto sposób odkryłam jak wielki błąd popełniałam nie doceniając wcześniej marki. Dlatego też Bandi Cosmetics w pełni zasłużyło na znalezienie się w projekcie Kosmetyczny alfabet.

A-Annabelle Minerals
B-Bandi Cosmetics




Już ponad 30 lat minęło od kiedy powstał pierwszy krem BANDI. Rozpoczęliśmy działalność w 1986 roku. Jesteśmy polską firmą rodzinną założoną przez pasjonatkę kosmetologii Bogdę Draniak, a prowadzoną dziś przez jej córkę Joannę Draniak-Kicińską.

Historia BANDI sięga czasów, kiedy po każdy nowo wyprodukowany krem ustawiały się kolejki, polonezem rozwoziło się preparaty po sklepach kosmetycznych, zaufane kosmetyczki testowały najnowsze receptury, a cała rodzina składała popołudniami kartoniki :)

Od tamtego czasu wszystko się zmieniło, ale jedno pozostało w firmie bez zmian: zaraźliwa pasja oraz ogromne zamiłowanie całego zespołu do kosmetologii i tworzenia coraz skuteczniejszych receptur!



Bandi Cosmetics Duo-Emulsa NN
program do pielęgnacji cery mieszanej

Zaawansowany program pielęgnacyjny dla dwóch różnych potrzeb cery mieszanej. Nowoczesna pielęgnacja, której efekty są odczuwalne już od pierwszej aplikacji, a regularne stosowanie przynosi długofalowe korzyści. 
Emulsja normalizująca zawiera przełomowy składnik aktywny, który kondycjonuje włókna kolagenowe i prowadzi do widocznego zwężenia ujść gruczołów łojowych czyli zmniejszenia tzw. porów. Skóra staje się matowa i wygładzona przy zachowaniu optymalnego poziomu nawilżenia. 
Emulsja nawilżająca do stref przesuszonych, pobudza naturalne funkcje naprawcze skóry. Poprawia elastyczność, głęboko nawilża, zmniejsza podrażnienia. Synergia preparatów pozwala na osiągnięcie aksamitnej w dotyku, ujednoliconej, pięknej cery. 


Przyznam się, że posiadam normalny typ cery jednak z widocznie rozszerzonymi porami zwłaszcza w strefie T. Po wylicytowaniu zestawu od razu zaciekawił mnie ten program do pielęgnacji i oto tak od tamtego czasu co rano na strefę T nakładam emulsję normalizującą, która ma świetną konsystencję a w dodatku wchłania się momentalnie nie pozostawiając żadnej nieprzyjemnej warstwy. Troszkę rzadziej używam emulsji nawilżającej ale przyznam, że w chwili kiedy zaliczyłam pierwsze oparzenia słoneczne w tym sezonie, ratowała moją spaloną twarz rewelacyjnie.
Na duży plus zasługuje opakowanie emulsji, za pomocą jednego naciśnięcia pompki wydobywa się tyle produktu ile potrzeba aby zaaplikować na strefę T czy też na strefę V, dodatkowo lekka konsystencja sprawia, że nie musimy godzinami czekać aż produkt wchłonie się w skórę. Obie emulsje mają delikatny zapach, mój wrażliwy noc wyczuwa go do 5 minut po aplikacji. Odkąd stosuję emulsję normalizującą zauważyłam znacznie mniejszą ilość niedoskonałości, które przed okresem uwielbiały atakować właśnie strefę T. To właśnie ten zestaw sprawił, że na własnej skórze przekonałam się o skuteczności kosmetyków marki Bandi Cosmetics.




19 komentarzy:

  1. Nie znam tej marki, ale chyba postanowię wypróbować!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygladaja glamur nie znam marki ale sięgne chetnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę tą nazwę. Ogólnie dostępna marka to chyba nie jest...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu produkty marki Bandi Cosmetics z pewnością znajdziesz stacjonarnie w Drogeriach Hebe a internetowo na https://www.bandi.pl/sklep/ :)

      Usuń
  4. Uwielbiam tę markę! kocham ich produkty z kwasami!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze okazji poznać tej marki, ale wszystko przede mną! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam zupełnie tej marki, aż jestem ciekawa czy mają coś co by mi podpasowało ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja znam Belindę, chociaż uzywałam tylko raz balsamu:-) Tej marki co prezentujesz nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Markę Bandi znam, ale dość słabo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze słyszę o tej marce, ale chętnie wypróbuje działanie ich kosmetyków na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam okazji testować nic z tej marki

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej marki - muszę nadrobić :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Absolutnie uwielbiam Bandi White serie, pomogła mi z przebarwieniami

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znałam tej marki, ale z chęcią się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Produktów tej marki jeszcze nie miałam okazji poznać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyznam szczerze, że nie znam tej marki, ale chyba będę musiała nadrobić braki. Twoja opinia bardzo mnie zaintrygowała, szczególnie jeżeli chodzi o emulsję normalizującą.

    OdpowiedzUsuń
  16. Powiem szczerze pierwszy raz widzę tą markę ale widać, że ciekawe :D

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Jeśli blog Ci się spodobał - zaobserwuj i zostań ze mną na dłużej :)!