Kiedy tylko mam chwilę czasu z ogromną chęcią zużywam swoje maseczkowe zapasy - a uwierzcie jeśli chodzi o maski i maseczki to mam ich więcej niż wszystkich innych produktów - nawet makijażowych! Nie ma "HOME DAY SPA" bez maseczkowania. Przyznam, że jeśli chodzi o te z kremową formułą najbardziej lubię markę Balea, wśród tych w płachcie zaczęła górować marka skin79. 

Od pewnego czasu zaczęłam stosować w swojej pielęgnacji multimasking - podpatrzony u Kasi z bloga www.minimalniee.pl na Instagramie. Przejrzałam artykuły na ten temat a do tego co chwilę widziałam u Kasi na story jak stosuję ten zabieg. 
A do tego miałam szczęście podczas licytacji na jednym z blogerskich spotkań i wylicytowałam Multimask Kit od Yves Rocher. 


Multimasking w domowym zaciszu możecie zrobić przy użyciu zaledwie dwóch maseczek o różnych właściwościach, jeśli zastanawiacie się czy taka metoda pielęgnacji ma sens - tak! ma sens, ponieważ odpowiada na potrzeby zróżnicowanej pielęgnacji skóry. 

Strefa T - wymaga solidnego oczyszczenia i detoksykacji. Idealnie sprawdzą się z glinkami: szarą, białą, lub zieloną, dobrym produktem będą również maseczki peel - off z czarnym węglem. 
 
Policzki - potrzebują dobrego nawilżenia i rozświetlenia. 

Strefa pod oczami - okolice oczu najbardziej potrzebują rozjaśnienia, nawilżenia i ujędrnienia. Wszelkie produkty z kwasem hialuronowym i kolagenem sprawdzą się idealnie - żelowe płatki kolagenowe będą dobrym dopełnieniem multimaskingu. 



Jeśli zastanawiacie się jakie rodzaje maseczek zestawić ze sobą - Yves Rocher wychodzi na przeciw naszym potrzebom oferując Multimasking Kit w skład którego wchodzą: oczyszczająca maseczka z białą glinką, orzeźwiająca maseczka z wyciągiem z agawy i peeling do twarzy z pudrem z pestek 
moreli. 

Oczyszczająca maseczka z biała glinką - strefa T
Oczyszczające maseczki są wykorzystywane do do intensywnej pielęgnacji skóry, gdyż składniki aktywne wnikają głębiej niż kremy. Biała glinka jest bardzo delikatna - dzięki niej maseczka złuszcza naskórek i usuwa zanieczyszczenia. 

Warto również pamiętać o innych właściwościach białej glinki takich jak:
*zmniejszanie widoczności zmian skórnych
*usuwanie zanieczyszczeń i toksyn
*łagodzenie zaczerwienień
*pobudzenie prawidłowego krążenia skóry

Orzeźwiająca maseczka z wyciągiem z agawy - policzki
Orzeźwiająca maseczka do twarzy to kosmetyk uniwersalny, który świetnie nadaje się do pielęgnacji każdego typu cery. Zawarty w niej wyciąg z agawy bardzo szybko wnika w tkanki skóry, zapewniając im prawidłowe nawodnienie. 

Dodatkowo agawa posiada takie właściwości jak:
*regeneruje naskórek
*nawilża cerę
*działa przeciwzapalnie
*łagodzi zmiany trądzikowe



Zaczynając od peelingu z pudrem z pestek moreli a następnie przechodząc do aplikacji maseczek odpowiednio, na strefę T - maseczkę oczyszczającą, na policzki - maseczkę orzeźwiającą, zapewnimy swojej cerze różnorodną pielęgnację odpowiednio dobraną pod kątem potrzeb. 









8 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tym multimaskingu, muszę poczytać co i jak ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama nie mogę niestety stosować tych kosmetyków, ale teściowa bardzo sobie chwali.

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie słyszałam o nich;) ale wyglądają obiecująco, generalnie lubię YR wiec pewnie i te cuda mi będą pasować;)
    całuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta z agawy jest najlepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem fanką tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za kosmetykami tej marki i na pewno się nie skuszę ;/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli blog Ci się spodobał - zaobserwuj i zostań ze mną na dłużej :)!