Udało się! Ostatnie spotkanie w normalnych realiach - zdążyłyśmy niemal na ostatnią chwilę. Jeszcze na początku marca cieszyłam się spotkaniem z dziewczynami, w Chełmie przy kawie i plotkach w jednym z moich ulubionych chełmskich lokali czyli Restauracji Lwów. Standardowo zgarnęłam Iwonę i choć trochę się spóźniłyśmy to nikt nam głowy nie urwał. Po raz pierwszy od dawna spotkanie było zwykłą kawą w fajnym towarzystwie, tym razem wyjątkowo nie było licytacji. Miło jest spotkać się w stałym gronie, obgadać kosmetyczne nowości czy wymienić się doświadczeniami. 


Dzień kobiet w blogerskim gronie uważam za mega udany! Nad całą akcją czuwała Iwona, która zadbała o to żeby ulubiona dyscyplina blogerek czyli zapasy, zostały uzupełnione. Masę cudownych marek, masę cudownych produktów trafiło w nasze ręce dzięki Iwonie! Część z nich pokazywałam już na Instagramie, część z nich jest w trakcie testów i czeka na recenzje właśnie tutaj. I szczerze cieszę się na możliwość pokazania Wam tych nowości, zdradzę Wam że pojawi się marka Polka - której produktów wcześniej nie miałam, marka Catrice - to będzie cudowna kolorówka oraz Essence - zdradzę Wam, że mam do polecenia od nich fajne perełki. 



A może chcecie poczytać też o kolejnych produktach od Czarszka i Anwen? 

A przy kawie spotkałyśmy się w składzie MartaAgnieszkaKlaudiaIwonaSylwiaMagdalenaGosia i Ola.








A sponsorami spotkania były firmy: EssenceCatriceLaQCzarszkaBispolMelkiorFrancuskie PerfumyAnwenPolkaAASensation PerfumeNc Nails CompanyFull MellowNKD SkinGreat Story (Bielenda).







1 komentarz:

Jeśli blog Ci się spodobał - zaobserwuj i zostań ze mną na dłużej :)!