Na Summer Challenge by Blogger każda z nas otrzymała wybrany produkt od marki BASICLAB Detmocosmetics. Mój wybór padł na żel oczyszczający do skóry suchej i wrażliwej i choć nie mam problemów ze swoja cerą to ten produkt odpowiadał mi najbardziej. Przez miesiąc używałam żelu codziennie i jestem pozytywnie zaskoczona jego działaniem - zwłaszcza po tym jak promienie szwedzkiego słońca zbyt często padały na moją twarz. 



Fizjologiczny żel do codziennego oczyszczania twarzy i oczu. Żel zawiera aż 99% składników pochodzenia naturalnego. Łagodzi oraz wspomaga nawilżenie skóry suchej i wrażliwej podczas oczyszczania. Opatentowany kompleks SEPITONIC M.30 zwiększa metabolizm komórkowy, dzięki czemu składniki aktywne skuteczniej oddziałują na skórę. Zawarty w formule pantenol łagodzi podrażnienia i wspomaga poprawę nawilżenia. Gliceryna roślinna efektywnie odżywia suchą skórę. Alantoina wspomaga intensywnie nawilżenie łagodząc mikrourazy skóry, kwas hialuronowy poprawia ujędrnienie i elastyczność skóry. Trehaloza dzięki właściwościom higroskopijnym skutecznie przyczynia się do poprawy kondycji skóry zwiększając jej nawilżenie. Zel posiada fizjologiczne pH i nie narusza bariery hydrolipidowej skóry. 


Żel oczyszczający idealnie sprawdził się przy codziennej pielęgnacji - pomimo, że jestem szczęśliwą posiadaczką bezproblemowej cery, wyjątkowo w tym roku szukałam produktu który ukoi moją delikatnie ujmując spieczoną szwedzkim słońcem twarz. Zawartość pantenolu i żelu z aloesu, który ma działanie kojące przy swędzeniu, chłodzące i hamuje wilgoć sprawiło, że cera nie ucierpiała tak bardzo jak mogła ucierpieć bez odpowiedniej pielęgnacji. Dużą zaletą żelu jest również jego wydajność - 1 pompka = 1 mycie. Skóra po użyciu staje się miękka i wyraźnie nawilżona i nie ma efektu jej ściągnięcia. Również skład jest bardzo przyjazny a pojemność opakowania i wydajność produktu sprawia, że możemy długo cieszyć się jego użytkowaniem. 
BASICLAB - duże brawa za tak przyjemny produkt do codziennego oczyszczania twarzy. 

Cena:39,99zł/300ml











Brak komentarzy:

Jeśli blog Ci się spodobał - zaobserwuj i zostań ze mną na dłużej :)!