Kolejny dzień blogmas przed nami <3  nie ukrywam, że cieszę się z kolejnych dni grudnia i z faktu, że w miarę możliwości udaje mi się publikować wpisy, które zaplanowałam stworzyć - przyznaję, że za blogmas biorę się już po raz trzeci i chyba sprawdza się zasada do trzech razy sztuka bo przy pierwszych dwóch poległam na dzień dobry. Do tej pory było kosmetycznie, inspirująco i zapachowo - a przede wszystkim w każdym poście znajdziecie zawartość kalendarzy adwentowych takich marek jak: Yves Rocher, Balea, Douglas i Metro. 


Tym razem chciałabym podzielić się swoją świąteczną wishlistą - pomimo, że lista będzie świąteczna będę realizować ją pewnie ciut dłużej niż na przełomie grudnia. W pierwszej kolejności - kosmetyki, następnie meble.

W kwestii kosmetyków twierdzę, że mam już niemal wszystko! Jednak zawsze jest jakieś ale... i tu występuje pod postacią "ale przydałby mi się krem, który robi efekt super glow, fajny fixer i jakaś ultrakobieca czerwień". Stąd na wishliście krem Resibo i zestaw M.A.C.








Jeśli chodzi z kolei o meble, jestem w trakcie remontu pokoju w rodzinnym domu. Dywan, białe biurko i biała komoda już dotarły. Teraz czas na wymianę łóżka - tym razem stawiam na metalowy stelaż 140x200, poszukuję również fotela do siedzenia i do pracy. Jeśli chodzi o fotel z funkcją siedzenia moje serce skradły fotele "uszatki". Upatrzyłam sobie również kosz z funkcją stolika. Meble będę sukcesywnie zamawiać po nowym roku dlatego, że w rodzinnym domu bywam raz na tydzień i nie chciałabym zarzucić się nagle kartonami z meblami w jednym czasie.








♥I pora na kalendarze adwentowe ♥


Dzień 11
Kalendarz Metro - chusteczki, 9 szt.
Kalendarz Yves Rocher - żel do mycia twarzy, 30ml
Kalendarz Balea - lotion do ciała, 50ml
Kalendarz Douglas Skin Care - maseczka z różową glinką, 25ml
Kalendarz Douglas Belive in angels - mleczko do ciała mango, 10ml




Dzień 12
Kalendarz Yves Rocher - szampon chroniący kolor, 50ml
Kalendarz Balea - maska do stóp, 20ml
Kalendarz Metro - krem Nivea, 30ml
Kalendarz Douglas Skin Care - maseczka rozświetlająca, 12ml
Kalendarz Douglas Belive in angels - Day Tox serum pod oczy, 3ml



Dzień 13
Kalendarz Metro - szampon Pantene PRO-V, 75ml
Kalendarz Balea - szampon, 50ml
Kalendarz Yves Rocher - płyn micelarny, 50ml
Kalendarz Douglas Belive in angels - nawilżająca maseczk, 12ml
Kalendarz Douglas Skin Care - ampułka, 1.5ml


Dzień 14
Kalendarz Metro - maszynka do golenia Wilkinson, 1 szt.
Kalendarz Balea - odżywka do włosów, 50ml
Kalendarz Douglas Skin Care - maseczka z zieloną glinką, 25ml
Kalendarz Yves Rocher - lakier do paznokci, 5ml
Kalendarz Douglas Belive in angels - kredka do oczu, 1szt. 



4 komentarze:

  1. Chusteczki w kalendarzy to trochę przegięcie :P
    A jeśli chodzi o meble, to też mi się marzy uszak :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest ten fotel :) w sam raz na wieczory z książką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. marzy mi się taki fotel, ale niestety nie mam na niego miejsca :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli blog Ci się spodobał - zaobserwuj i zostań ze mną na dłużej :)!