Końcówka roku dobiegła niesamowicie szybko a chyba już tradycją na koniec roku stało się spotkanie blogerek w Chełmie - tym razem pod nazwą Christmas Blogger Camp i tradycyjnie z blogowymi Mikołajkami. Celem spotkania była zbiórka pieniążków na schronisko Chełmska Straż Ochrony Zwierząt. Na samym początku chciałybyśmy podziękować wszystkim firmom, które przekazały fanty na licytację - dzięki Wam zebraliśmy 1400zł na wsparcie zwierzaków. Przyznam, że osobiście poszalałam i przekroczyłam zakładany przez siebie budżet dwukrotnie ale uwierzcie, że było tyle wspaniałych rzeczy ♥ Tym sposobem mogłam wesprzeć zbiórkę ale też zrobiłam rodzinie i znajomym masę pięknych prezentów - i sobie zostawiłam też pokaźną część rzeczy! Dodatkowo z Mikołajkowego losowania dostałam świetny prezent ♥ Piękne prezenty od Sylwii i Magdy również wywołały nie mały uśmiech na twarzy - przyznam, że choć noszę nikłą część biżuterii jaką jest naszyjnik to bransoletka od Sylwii skradła moje serce - i nie zdejmuje jej ani na chwilę ;) 
Cieszę się, że kolejny rok mogłam zwieńczyć spotkaniem z dziewczynami i drobnym charytatywnym gestem - a tym samym wróciłam do domu z cudownościami które wylicytowałam i które będę mogła testować w najbliższym czasie. 
Ogromnie dziękujemy firmom, które wsparły naszą licytację - to dzięki Wam zwierzakom będzie choć odrobinę lepiej! I muszę przyznać, że szanuję każdą z firm, która przekazała choć najmniejszy drobiazg by wspomóc naszą inicjatywę bo licytacja na rzecz Chełmskiej Straży Ochrony Zwierząt to nasza tradycja.










3 komentarze:

Jeśli blog Ci się spodobał - zaobserwuj i zostań ze mną na dłużej :)!